Kutyák, macskák, rágcsálók és madarak!
Legalább 40 féle létező és kitalált macska- és kutyafajtából választhatsz.
Tovább alakíthatod kedvenced jellegzetességeit, hogy egyedivé váljon.
Teljesen új fajtát is létrehozhatsz, egészen szélsőséges értékekkel.
A mi tippünk: ennyi szerintünk bőven elég, hogy a közösség létrehozza a többi állatot is, tehát a megjelenés után néhány hónappal számíthatunk egyedi készítésű tigrisekre, oroszlánokra és zsiráfokra is.
Az orruktól a farkuk hegyéig minden részletet te határozhatsz meg a simek létrehozásához hasonló motorral.
Nem csak a formák lehetnek egyediek. A bundán található jelelgzetességeket rétegenként pakolhatod egymásra, Még a szemek színét is külön-külön határozhatod meg.
Természetesen több helyen működni fog a Pets Exchange, ahová mindenki feltöltheti kreálmányát..
Meghatározhatod, hogy szélsőséges vagy kiegyensúlyozott személyiségük legyen:
Zseni - Bamba (Genious-Doofus) Örökmozgó - Lusta (Hyper - Lazy) Emberkerülő - Barátkozó (Aloof - Friendly) Agresszív - Gyáva (Aggressive - Cowardly) Gusztustalan - Kényes (Pigpen - Finicky)
Ezek a jellemzők határozzák meg az állatok általános hozzáállását, viselkedését.
Tulajdonságaikat a simekhez hasonlóan a kölykök is öröklik, így simedből akár kutyatenyésztő is válhat, és kisérletezhet különböző fajták keresztezésével.
Az állatok gondozása a gazdi feladata, de a simbébikhez hasonlóan róluk is gondoskodnia kell, különben jönnek az állatvédők, és elviszik az elhanyagolt állatot (Szerencsére).
Az állatok is öregszenek majd: három korcsoport lesz: kölyök, felnőt és idős állat. És a kölykök lélegzetelállítóan aranyosak!
Övék a szomszédság!
Ehhez a kiegészítőhöz nem tartozik új szomszédság: bármelyik létező szomszédságban megjelenhetnek kóbor állatok, lehet örökbefogadni, és állatkereskedésben vásárolni őket.
Új család létrehozásánál új családtag hozzáadásánál ezentúl állatot is választhatsz, illetve létrehozhatsz csak állatokból álló családot, amelyet egy létező családhoz költöztetsz.
Az állatok végre beköltöznek és elfoglalják a házat. Érdekesség, hogy nem irányíthatod őket közvetlenül, így még szórakoztatóbb (és bosszantóbb) lesz a „betolakodó” érkezése.
Ha nem vigyázol, tönkreteszik a bútorzatot, és mindenhova felmásznak :).
(Csaláskóddal azért ez megoldható lesz: boolProp controlPets on, de enélkül sokkal érdekesebb lesz a játék)
Az állatot saját szükségletei és személyiségjegyei irányítják: ösztönösen cselekszik. Neveléssel azonban befolyásolhatod majd a házban kialakuló szokásait: megdicsérheted és megdorgálhatod őket, esetleg kemény kiképzéssel tanítod meg engedelmességre.
A játéknak azonban a móka a lényege rengeteg játék vár a simekre és állataikra, sőt az állatok egymással is remekül elszórakoznak.
Berendezési tárgyak
A játékban a rengeteg új tárgy jó része természetesen az állatokkal kapcsolatos. Vásárolhatsz ebednek különféle kutyaólakat, macskádnak macskaalmot, párnát és etetőedényeket.
Ha nem akarod, hogy szétrágják az ülőgarnítúrát, akkor megfelelő elterelőeszközökről is gondoskodnod kell.
Ezen kívül van jónéhány tárgya, ami egyszerűen szórakoztató.
Érdekes kisérlet, hogy az állatok is vállalhatnak munkát. A simekhez hasonl karrierutakat járnak be, ami igen jópofa lehet, pláne, ha simed rendőr, és van mondjuk egy rendőrkutyája.
Gondolom az ötlet úgy született, hogy gondolniuk kellett azokra is, akik becsületesen, csaláskódok nélkül játszanak. Az állattartással járó extra kiadásokhoz extra bevételeket is ki kellett találni.
A palettát tovább színesitik a ketrecekben tartható állatok: papagáj, és hörcsögfélék.
Ezeket folyamatosan gondozni kell, de néha kiveheted őket a ketrecből, és játszogathatsz velük.
Sok fantázia van az állatos és az üzletes kiegészítő kombinálásában. Sokan nagyon várják már, hogy megnyithassák állatkereskedésüket, ahol nagyon mutatósak lesz, ha a sok állatos holmit árusítod az állatketrecek között. |